Wednesday, April 5, 2017

Viimnepäev

Jäänud on veel üks päev. Tunnen, et ma ei ole üldse valmis.. vaimselt olen aga füüsiliselt mitte. Asjad veel pakkimata. Kuidagi laiali on olla ja üldse ei teagi, mida võtta ja mida jätta. Plaan on reisida küllaltki kergelt, kuid päris paljalt ka ei saa minna. Samas on kohapeal ju ka poode ja asju ning kui kiirkorras millestki puudust tuleb, siis vutt, vutt poodi. Pigem on praegu "murekoht" see, et mul ei ole elamist. Ma otseselt ei muretse, sest kohapeal on elukohta lihtsam leida ning alguses saan kuskil hostelis olla.. aga noh, veits ikka mõtlen, et kuuse all on veel külm magada.

Tavapäraselt endale, olen ma kõik muidugi ka viimasele minutile jätnud ja nüüd kirun, et mingid asjad oleks võinud juba ammu valmis pann ja välja otsida.. aga mis seal ikka, mõned asjad ei muutu. Üleüldse on kätte jõudnud see hetk enne igat reisi, kui ma ei viitsi ja ei tahagi minna, sest sellega kaasneb nii palju sebimist. Ja mida mina siis teen, selle asemel, et toimetada?? Kirjutan blogi.
 Kanadas hakkan paremaks inimeseks ja proovin asjad õigel ajal ära teha..endal ka kergem olla ja närvirakke jääb rohkem alles.

Mis täna veel vaja teha.. asjad pakkida ja veenduda, et kõik vajalikud paberid on olemas, et ma ikka riiki sisse saaksin. Kes veel ei tea, siis mul ei ole viisat vaid sissesõiduluba. Viisa antakse (kui antakse) piiri peal ning selle otsutavad ametnikud pärast minuga vestlemist ja paberite kontrollimist. Seega, kui ma neile ei meeldi, siis nädala pärast näeme ;).



Homme sõidan varajase laevaga Soome, sealt lendan Islandile, kus viibin kaks ööd ja kondan natukene  ringi, pühapäeval algab sõit Edmontoni poole ja esmaspäeva õhtuks (kohaliku aja järgi) olen Edmontonis kohal.


Kirjutamiseni,

Mae


PS! Parandus. Kuna mul on kuupäevad  ja päevad sassis, siis lendan ma tegelikult juba laupäeval ja hoopis pühappäeval jõuan kanadasse. 

No comments:

Post a Comment